Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av M Norenius - 30 oktober 2014 07:58

4e natten i rad nu som ja ha skitsvårt för å somna å bara vaknar, e helt färdig i luvan å ryggen värker som bara Hvete. Börjar bli lagom irriterande kan man säga!

I övrigt så hare inte blitt gjort så möe, letat å ringt på olika jobb. Tro ja snart sökt fler denna månad än va ja gjorde som arbetslös under ett halvår.

Iaf så fick ja mail igår om jag ville komma på intervju v46 i Övik, dock va tiden lagd på ett datum då ja inte e hemma så ja ska ringa dit idag å höra om dom kan ändra dag. Helst å egentligen så äre att annat jobb i Övik som ja vill åt, men där ha ja varken utb eller erfarenhet så nå direkta chanser ha ja nog inte. Så lyckas ja sno åt mig detta så e ja mer än nöjd. Blir å fortsätta bo borta men ja kan iaf åka hem varje helg, e lite skillnad mot hur man hare nu. 2dgr va 4e vecka:(

Idag ska ja så sakteliga börja packa bilen, samtidigt som ja gett in på banken samt ska börja jobba tidigare... Vettefan hur ja ska lösa de som men. Kör 13  timmars imöra så då äre som ännu mindre tid för å packa bilen så ja lär få göra de på fredanatt..

Kikade på lite gamla kort igår å slänger upp några. Ha tyvärr inte så möe kort på min disk dock så direkt värstinggamla äre välan inte..

                 

Nä nu må ja seriöst lägga mig på golvet innan ryggen går av.......


Tjing å smörgåstårta

Presentation


Mitt liv i Norge

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästis på bokus


Ovido - Quiz & Flashcards