Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av M Norenius - 5 oktober 2014 21:11

Jo de suger rätt fett å röja loss me pekfingret på en löjligt liten skärm så en dator vore på sin plats! Måste seriöst ta mig i kragen å ringa Frank så ha  får fixa till tplinken..


Aja, försöker mig på en uppdatering iaf. Finnslipsen ha flyttat så nu e man fett ensam. Riktigt lungt måste ja säga än om de kan bli lite tråkigt. Själv ha man väl 4v kvar tess ja ska va härifrån, va som sagt bara en korttidshyra mens den boende va på semester.. Förmodligen så gör han en volta men ja orkar inte gå in på varför ja tror de.

I övrigt så ha ja tackat ja till förlängning här men även börjat leta annat. Måste verkligen närmare hem nu, funkar som inte lika bra längre. Tänkte ja skulle söka ett jobb som cncoperatör i Söderhamn via Uniflex så jag skickade ett mail te kontaktpersonen. Vill ju som gärna veta om tider, lön osv innan ja slösar mängder me tid på en ansökan. Jo de tar satan me tid å göra en ansökan via telen....... Hursomhelst så fick ja svaret att jag skulle sända in en ansökan så han kunde utvärdera mig, några frågor vägrade nollan å svara på. Hur fan man skriva så? Om ja nu blir intressant å blir kallad på intervju så kommer jag ju ställa samma frågor innan ja skulle åka 240 mil. Kul å åka dit åsså visar de sig vara skit. Nämen va roligt å bränna över 4 papp i bränsle på ingenting. Såna som han lever ju på oss så va e problemet me å svara på nå enkla frågor? Nä de blev ingen ansökan på de jobbet. 


Ha även sökt ett annat å kan ni tänka er, ja fick omgående svar på allt ja frågade.. Tänker dock inte skriva ngt om de förrä  ja vet ngt. De är iaf inte via Unifjant, men de förstod ni säkert.

Vidare så åker ja hem nu åt veckan, vet inte vilken dag än men de visar sig. Ska då bli galet gött å få komma hem en stund, saknar alla nu så man får snart fel...


Aja, ska plocka ihop lite nu å göra klart för säng. Kör fm åt veckan så.




Tjing

Presentation


Mitt liv i Norge

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästis på bokus


Ovido - Quiz & Flashcards