Alla inlägg den 4 februari 2015

Av M Norenius - 4 februari 2015 15:03

1 vända till norröver blev de. 3 intervjuer å 1 säkerhetskontroll senare så va jobbet mitt. Så nu på sönda åker ja tebax å gör min första dag på månda. Vad ja ska göra? Mja, de e en ruggig sekretess så ja ha faktiskt ingen aning om va ja få skriva å inte. Så ja tro ja håller mig te å inte skriva ut nånting alls, hellre de än å få fan. Dom närmsta vet iaf va ja ska göra så de fåla räcka så. Så resande jobb igen då, fördelen ela att de e 70 mil närmare hem å tanken e att få åka hem varje helg. Ha dock inte kollat så noga va de kommer kosta osv men de visar sig.


I övrigt så börjar de dra ihop sig för Ume å de ser ja fram emot som fasen. En hel helg ensamma å baaaara en massa fet musik.. Eller ja, Carro ser inte direkt fram emot de men de blir säkert bra. Finns proppar så  




Nääää, nu blire nog å se lite film me mini. Carro e på Ikea idag så ja e ensam me dom små. Borde städa, diska osv men myser me dom små istället. Tar de övriga ikväll när Carro e tebax.


Tjing

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i Norge

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästis på bokus


Ovido - Quiz & Flashcards